
Bir dönem Fenerbahçe’de de forma giyen Mesut Özil sarı lacivertliler ve İsmail Kartal ile ilgili açıklamalarda bulundu. Vav TV’de yayınlanan bir programa katılan Özil Fenerbahçe’de kadro dışı bırakıldıktan sonra hakkında birçok şey yazıldığını söyledi. Özil, “Beni saygısızlık yaptı, hakaret etti diye gösterdiler ama gerçeği konuşmak gerekirse haksızlığa uğrayan bendim. Bugüne kadar sustum, bazı şeyleri şimdi de açıklamayacağım çünkü büyük kavgalar olur.Ya sağ kanatta, ya solda oynadım. Gol veya asist yaptığım maçtan sonra bile oynatılmadığım oldu.” İfadelerini kullandı.
‘ÇOK BÜYÜK OYUNLAR DÖNÜYOR’
İsmail Kartal hakkında flaş ifadeler kullanan Özil, “Benimle ilgili konuşup, kendileri hiçbir şey yapmamış gibi duranlar var. Beni sinirlendirmesinler. Fenerbahçe’deyken çok büyük oyunlar döndü. Açık konuşuyorum, İsmail Kartal’la da görüşeceğiz” açıklamasını yaptı.
Bu habere emoji ile tepki ver![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Haber Kaynak : SOZCU.COM.TR
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1142 kez okundu
2
Fenerbahçe, Avrupa Ligi’nde 147. sınavda: Son 30 maçta dikkat çeken istatistik
1103 kez okundu
3
Sivasspor’dan Göztepe maçında kadın taraftarlara büyük jest
1083 kez okundu
4
Fenerbahçe cephesinden ilk yanıt: ‘Hukuka aykırı…’
1065 kez okundu
5
Djokovic rekorlara doymuyor
794 kez okundu