Gençlerbirliği Kulübü, kulüp hakkında başlatılan haciz işlemleri ile ilgili bir açıklama yayınladı.
Kırmızı-siyahlı kulüpten yapılan açıklamada, “Önceki yönetim kurulu tarafından 2023 yılı içerisinde borç adı altında alınan paralar sebebiyle kulübümüz hakkında başlatılan haciz işlemleri, tarafların mutabakatı ile sonlandırılmıştır. Kulübe ait banka hesapları, taşınmazlar ve taşıtlar üzerine konan haciz kayıtları bugün itibarıyla kaldırılmıştır. Kulübümüzü özlenen seviyeye getirmek için özveri ile çalışmaya devam edeceğimizi, karşımıza çıkarılan zorluklara rağmen asla mücadeleden ödün vermeden her bir sorunu çözerek hedeflerimize ilerleyeceğimizin bilinmesini isteriz.” ifadelerine yer verildi.
TFF 1.Lig’de mücadele eden Gençlerbirliği, 8 maç sonunda topladığı 11 puanla 13.sırada yer alıyor.
Haber Kaynak : SABAH.COM.TR
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1142 kez okundu
2
Fenerbahçe, Avrupa Ligi’nde 147. sınavda: Son 30 maçta dikkat çeken istatistik
1103 kez okundu
3
Sivasspor’dan Göztepe maçında kadın taraftarlara büyük jest
1083 kez okundu
4
Fenerbahçe cephesinden ilk yanıt: ‘Hukuka aykırı…’
1065 kez okundu
5
Djokovic rekorlara doymuyor
794 kez okundu