Ligdeki tek galibiyetini ikinci haftada Kayseri deplasmanında alan Sivasspor, evinde Gaziantep FK’yı 3-2 yenerek taraftarına ilk kez galibiyet sevinci yaşattı. Konuk ekip, 6. dakikadaMaxim’in penaltıdankaydettiği golle 1-0 önegeçti. Sivasspor bu gole 37. dakikada Arnavut golcüsü Rej Manaj ile yanıt verdi. Yiğidolar, 69. dakikada Keita Balde ile 2-1 öne geçerken, 82’de Murat Paluli durumu 3-1 yaptı. Selçuk İnan yönetimindeki konuk takım, 88’de Kenan Kodro ile farkı 1’e indirse de bu gol yetmedi. Mücadele Sivas’ın 3-2 üstünlüğüyle tamamlandı. Kırmızı-beyazlılarda2. golü atan Balde, formasınıçıkardığı için ikincisarıdan kırmızı kartlaoyun dışında kaldı. İlk golü kaydeden Rej Manaj ise 42. dakikada sakatlandı. Bülent Uygun’un takımı puanını 7’ye çıkardı. Üst üste 2, yenilgisini alan bir maçı eksik Gaziantep FK ise 3 puanda kaldı.
Haber Kaynak : SABAH.COM.TR
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1142 kez okundu
2
Fenerbahçe, Avrupa Ligi’nde 147. sınavda: Son 30 maçta dikkat çeken istatistik
1098 kez okundu
3
Sivasspor’dan Göztepe maçında kadın taraftarlara büyük jest
1078 kez okundu
4
Fenerbahçe cephesinden ilk yanıt: ‘Hukuka aykırı…’
1065 kez okundu
5
Djokovic rekorlara doymuyor
794 kez okundu